مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: بیش از هشت میلیارد ریال فطریه توسط این اداره کل جمع‌آوری و تمام مبلغ میان نیازمندان تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.


وجیهه محمدی فلاح،‌ مدیرکل بهزیستی استان البرز، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه توسط بهزیستی این استان از مراکز دولتی و غیر دولتی و مؤسسات خیریه، با نظارت و پیگیری ادارات بهزیستی در شهرستان‌ها جمع‌آوری شده است.
وی افزود: این کمک‌ها از هفت شهرستان استان البرز جمع‌آوری شده که اولویت به اختصاص دادن فطریه به نیازمندان همان منطقه و محله بوده است.
مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان و در قالب پویش سراسری مثبت ماه و اجرای برنامه‌های افطاری با کمک خیران و نیکوکاران و مؤسسات خیریه مبلغ شش میلیارد ریال جذب نقدی و ۴۲ میلیارد ریال مشارکت غیرنقدی که در مجموع ۴۸ میلیارد ریال است، جمع‌آوری شد.
محمدی فلاح با تاکید بر اینکه فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن و در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود، اضافه کرد: مبالغ نقدی جمع‌آوری شده برای تأمین مایحتاج معلولان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و آسیب‌دیدگان اجتماعی هزینه شده است.